marți, 21 aprilie 2009

Thoughts,Feelings and Dreams....


  Nu stiu absolut deloc ptr. ce trebuie sa facem  ceva in lumea asta,ptr, ce trebuie sa avem prieteni si aspiratii,sperante si vise.N`ar fi de`o mie de ori mai preferabila o retragere intr`un colt indepartat de lume,unde nimic din ceea ce alcatuieste zgomotul si complicatiile acestei luni sa nu mai aiba nici un ecou?

Am renuntt atunci la cultura si la ambitii,am pierde totul si n`am castiga nimic.Dar ce sa castigi in lumea asta?Sunt unii ptr. care orice castig n`are nici o importanta,care sunt iremediali nefericiti sau singuri.

Suntem toti ata de inchisi unul altuia!Si daca am fi atat de deschisi incat sa primim totul de la celalalt sau sa`i citim in suflet pana in adancuri,cu cat i`am lumina destinul?Suntem ata de singuri in viata,incat te intrebi daca singuratatea agoniei nu este un simbol al existentei umane.

Un comentariu: